شنبه, شهریور ۱۷, ۱۴۰۳
Homeاملاکبسیج دولت برای حل مشکل مسکن

بسیج دولت برای حل مشکل مسکن

تجارت نیوز: رییس‌جمهور گفت: مردم کمیته امداد را به عنوان نهادی پرثمر و پراثر می‌دانند که برکات زیادی برای مردم کشور و حتی منطقه، مسلمانان و همسایگان داشته است.

ابراهیم رییسی در آیین واگذاری ۲۳ هزار واحد مسکونی به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد اظهار کرد: در روایات مختلف به رسیدگی به مستمندان تاکید شده است. کمیته امداد کارنامه بسیار درخشان و قابل ارایه در کمک رسانی به نیازمندان و باز کردن گره از کار مردم در زمینه مسکن، اشتغال ،تحصیل و سایر زمینه ها دارد.

وی ادامه داد: امروز مردم بیشترین اعتماد را به کمیته امداد دارند. مردم این کمیته را به عنوان نهادی پرثمر و پراثر می دانند که بسیار برکت برای مردم کشور و حتی منطقه، مسلمانان و همسایگان داشته است.

وی در ادامه با بیان این‌که «مسکن به عنوان بخش هزینه‌بر بیشترین سهم در سبد هزینه خانواده را دارد»، افزود: یکی از جلوه‌های این همکاری همین مراسم است. این مراسم نشان داد کاری که مردمی‌سازی شود و خیرین به میان بیایند، به نتیجه می‌رسد. ما باید موانع را از مقابل آن‌ها برداریم. کمیته امداد می‌تواند اعتماد خیرین را جلب کند. دیدن نهادهای انقلاب اسلامی در کنارهم و در کنار دولت برای حل مشکل مسکن لذت‌بخش است.

بیشتر بخوانید:  نقطه آرامش بازار مسکن
مقالات مرتبط

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

محبوب ترین

نظرات اخیر