دوشنبه, شهریور ۲۶, ۱۴۰۳
Homeاملاکشناسایی خانه‌های خالی به کمک بازار اجاره می‌آید

شناسایی خانه‌های خالی به کمک بازار اجاره می‌آید

این روزها آمارهای مختلفی از بازار خرید و فروش و اجاره مسکن به گوش می رسد و به گفته برخی مشاوران املاک، قیمت هایی که در سایت ها و اپلیکیشن‌های مختلف گذاشته می شود، خود یکی از عوامل اصلی در تغییر نرخ مسکن است.

به گزارش تیتر یک اقتصاد: این روزها آمارهای مختلفی از بازار خرید و فروش و اجاره مسکن به گوش می رسد و به گفته برخی مشاوران املاک، قیمت هایی که در سایت ها و اپلیکیشن‌های مختلف گذاشته می شود، خود یکی از عوامل اصلی در تغییر نرخ مسکن است.

احمدی یکی از مشاوران املاک با بیان اینکه وضعیت بازار مسکن با قیمت هایی که در بازار اعلام می شود متفاوت است گفت: بسیاری از دلالان و سوداگران در این ایام به فکر سوء استفاده هستند و قصد دارند با بالا بردن قیمت های مسکن، مالکان را به احتکار خانه ها و عدم فروش آنها با قیمت های کف بازار تحریک کنند. او ادامه داد: در حال حاضر مشتری در بازار مسکن وجود دارد اما شاهد آن هستیم برخی مالکان به دلیل احتمال افزایش مجدد قیمت، اقدام به عرضه واحدهای خود چه برای اجاره و چه برای فروش نمی کنند. این در حالی است که وزارت راه وشهرسازی اخیرا از راه اندازی گشت شناسایی خانه های خالی خبر داده است که این اقدام می تواند بازار مسکن را به سمت عرضه واحدهای خالی و در نهایت رونق هدایت کند.
بیشتر بخوانید:  فروش 3هزار میلیارد تومانی املاک به نفع خزانه دولت
مقالات مرتبط

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

محبوب ترین

نظرات اخیر