دوشنبه, شهریور ۲۶, ۱۴۰۳
Homeاملاکفریب آگهی‌های اجاره سوئیت و محل اقامت ارزان قیمت در کیش را...

فریب آگهی‌های اجاره سوئیت و محل اقامت ارزان قیمت در کیش را نخورید

بندرعباس – رییس پلیس فتا کیش گفت: با توجه به آب و هوای مطلوب جزیره کیش و نزدیک شدن به فصل بهار و تعطیلات نوروزی و افزایش تقاضا برای اجاره سوئیت و محل اقامت، فریب آگهی های ارزان قیمت خورید.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرگرد بابایی بیان داشت: با توجه به آب و هوای مطلوب جزیره کیش در این فصل از سال و نزدیک شدن به فصل بهار و تعطیلات نوروزی، جزیره کیش یکی از مقاصد مهم و پر طرفدار مسافران و گردشگران بوده که همین موضوع زمینه سوء استفاده کلاهبردارن را فراهم کرده بطوریکه شاهد افزایش ثبت آگهی‌های دروغین در سایت‌های آگهی دهنده هستیم و کلاهبرداری ها به بهانه درخواست بیعانه و پیش پرداخت برای رزرو و اجاره سوییت و محل اقامت افزایش یافته و مسافرین بعد از مراجعه به جزیره کیش متوجه کلاهبرداری شده و سرگردان می شوند.

وی عنوان کرد: کلاهبرداران با سوء‌ استفاده از سایت‌های آگهی آنلاین، از غفلت شهروندان سوء‌ استفاده کرده و اقدام به درج آگهی‌های جعلی و دروغین اجاره سوئیت و محل اقامت می‌کنند که اغلب دارای قیمت‌های ارزان و وسوسه‌انگیز است و در آن آگهی دهنده به بهانه های مختلف مبلغی را تحت عنوان بیعانه یا پیش پرداخت از مسافرین دریافت کرده و مسافرین پس از واریز وجه و مراجعه به محل متوجه کلاهبرداری شده و فرد کلاهبردار دیگر پاسخگوی تماس آن ها نخواهد بود.

سرگرد بابایی به قوانین سایت‌های درج آگهی اشاره کرد و افزود: در قوانین اینگونه سایت‌ها ذکر شده است که هرگونه انجام معامله بر عهده خریدار و فروشنده واگذار شده است. به این ترتیب می‌طلبد شهروندان پس از احراز هویت و صحت خدمات، واریز وجه انجام دهند تا گرفتار کلاهبرداران نشوند

بیشتر بخوانید:  مهاجرت مسکن سازان چینی بدلیل رکود
مقالات مرتبط

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

محبوب ترین

نظرات اخیر