دوشنبه, شهریور ۲۶, ۱۴۰۳
Homeآموزش املاککنترل بانک مرکزی روی قیمت دلار

کنترل بانک مرکزی روی قیمت دلار

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت دلار در هرات امروز یکشنبه ۱۱ دی ماه با گپ مثبت بازار شد. گپ مثبت در واقع به این معناست که نرخ شروع امروز بالاتر از قیمت بسته شده دیروز باشد .

اسکناس آمریکایی در بازار یاد شده امروز از چند  مرز مقاومتی عبور کرد و به کانال جدید رسید.

دلار متشکل دنده معکوس زد

با این حال در تهران نرخ دلار  متشکل ظهر امروز در زمان نوشتن این گزارش نزولی بود. قیمت دلار متشکل امروز در محدوده ۳۶ هزار و ۵۱۵ تومان به فروش رسید . عقبگرد قیمت دلار متشکل در بازار امروز در حالی اتقاق افتاد که در چند روز گذشته بر روی ۳۷ هزار تومان ثابت مانده بود.

قیمت دلار توافقی چند؟

قیمت دلار توافقی هم  در آغاز به کار امروز در محدوده ۳۶ هزار و ۷۰۰ تومان معامله شد. با اطلاعیه بازار متشکل ارزی از روز پنجشنبه ۸ دی‌ماه دامنه نوسان از معاملات بازار توافقی حذف شد؛ طبق اطلاعیه شرکت مدیریت بازار متشکل ارز ایران، تمامی صرافی‌های بانکی و صرافی‌های تضامنی، در روز پنجشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۰۸ براساس «کشف نرخ ارز توافقی بدون دامنه نوسان»، معاملات خویش را کمافی‌السابق انجام می‌دهند

طبق اعلام بانک مرکزی، فروش ارز توافقی در شعب منتخب بانک‌های ملی ایران، ملت، تجارت و صادرات ایران، و صرافی‌های عضو بازار متشکل ارزی برای اشخاص حقیقی بالای ۱۸ سال با ارائه کارت ملی نیز فراهم شده است. متقاضیان ارز حداکثر ۲ هزار یورو می‌توانند به صورت آن‌لاین یا حضوری، از صرافی‌ها و شعب منتخب بانک‌های عامل خرید کنند.

مقالات مرتبط

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

محبوب ترین

نظرات اخیر