پنجشنبه, مهر ۲۶, ۱۴۰۳
Homeاملاکبنگاه های املاک حق نوشتن بیع نامه نخواهند داشت و باید در...

بنگاه های املاک حق نوشتن بیع نامه نخواهند داشت و باید در دفاتر اسناد رسمی ثبت شود.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در صورت تصویب نهایی طرح ارتقاء سند رسمی بنگاه های املاک حق نوشتن بیع نامه نخواهند داشت و باید در دفاتر اسناد رسمی ثبت شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، جلسه کمیته پارلمانی کانون سردفتران و دفتریاران تشکیل جلسه داد.

سید موسی ساداتی رئیس، مسعود سلطانقیس نایب رئیس، مصطفی سرخیل دبیر، علیرضا جلیلی روابط عمومی، محمدرضا خمارلو امور اجرایی و سید مجید حبیبی مسئول امور استان‌های این کمیته هستند که با حضور علی خندانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران و اعضای هیأت مدیره کانون برگزار شد.

در این جلسه ارائه گزارش و عملکرد سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱، برنامه ریزی و تهیه نقشه راه بردی برای ادامه فعالیت کمیته، تبادل نظر و بارش افکار، بررسی و ارائه راهکار در خصوص نحوه امکان تعامل عملی و مؤثر با نمایندگان مجلس، بررسی و ارائه راهکار در موضوعات و چالش‌های پیش روی دفاتر اسناد رسمی و بررسی پیشنهادات در دستور کار قرارگرفت و تمامی اعضا صحبت کردند.

اعضای جلسه موضوع حق تحریرها و تنقیح قوانین مرتبط با آن، درخواست ایجاد شورایعالی سردفتری، ایجاد کمیته فضای مجازی و رسانه و تشکیل کارگروه‌های پارلمانی در استان‌ها پیشنهاد دادند و علی خندانی در مورد دیدگاه‌ها، نقدها و پیشنهادات پاسخ داد.

بیشتر بخوانید:  ریسک زیاد آپارتمان های قولنامه ای
مقالات مرتبط

2 COMMENTS

  1. فقط به فکر درآمد دفاتر ثبت هستند پس این همه مشاور چه خواهد شد ؟ هر چند ضعیف ترین اتحادیه در ایران اتحادیه های املاک هستش و نظارت مطلوبی بر مشاورین ندارند و هر کی بیکار می شود و بدون دانش حقوقی و ملکی وارد مشاوره ملکی می شود

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

محبوب ترین

نظرات اخیر